Thursday, December 23, 2010

Salam!

hye people! tolong ajarkan saya memakai fake eyelashes.


please help me and recommend me fake eyelashes mana yang sesuai dipakai dan beli
.

saya budak baru belajar mawu pakai ni. semua aspek make-up saya sudah belajar, cuma fake eyelashes je belom belajar pakai lagi. *tunjuk ajar ku sifu! :)

simple-simple je kan ni.

ini howt! :)

mane aku tak jeles. bile kucing pun pakai fake eyelashes. aku pun mawu jugak. hahaha!

saya mawu mata secantek ini. :)

dan cantek macam ni jugak. hehehe

so, kawan-kawan yang baik hati. sila bantu saya ya. ajarkan saya macam mana mawu pakai fake eyelashes. kalau ade mane-mane link web untuk saya pelajari, sila share dengan saya ya. and recommend kan lah dekat saya product yang mane satu yang baos. heeeeee. thank you! i love u!

Thank you for reading!

2 comments:

diejaija said...

try sume sara..pas tuh, bru taw yg mne 1..sesuai.hehehe..
pas tuh, try plak contact lens..huhuhu.confirm gempak..lawo.

sara saranghae said...

hehehhe...c0ntact lens xnk ar tkt nk pki..